| Šalis | Laikotarpis /Grąžintino akcizo mokesčio dydis | Naujausi pasikeitimai |
| Italija | Komercinis dyzelinas ir netsinaujinantis HVO: 2026-07-01 – 2026-07-03 – 0,21968 €/l 2026-07-04 – 2026-07-27 – 0,26968 €/l 2026-07-28 – 2026-09-17 – 0,12968 €/l 2026-09-18 – 2026-09-25 – 0,16968 €/l 2026-09-26 – 2026-09-30 – 0,21968 €/l Atsinaujinantis HVO: 2026-07-01 – 2026-07-29 – 0,21418 €/l 2026-07-30 – 2026-08-24 – 0,12968 €/l 2026-08-25 – 2026-08-26 – 0,21418 €/l 2026-08-27 – 2026-09-05 – 0,12968 €/l 2026-09-06 – 2026-09-10 – 0,21418 €/l 2026-09-11 – 2026-09-17 – 0,12968 €/l 2026-09-18 – 2026-09-25 – 0,16968 €/l 2026-09-26 – 2026-09-30 – 0,21418 €/l HVO be papildomų duomenų: 2026-07-01 – 2026-07-27 – 0,21418 €/l 2026-07-28 – 2026-09-17 – 0,12968 €/l 2026-09-18 – 2026-09-25 – 0,16968 €/l 2026-09-26 – 2026-09-30 – 0,21418 €/l | Italijos mokesčių tarnyba paskelbė grąžintino akcizo tarifus 2026 m. III-iajam ketvirčiui, taikomus dyzelinui ir hidrintam augaliniam kurui (angl. HVO). Komercinio dyzelino ir neatsinaujinančio HVO grąžinamo akcizo tarifas svyruoja nuo 0,12968 €/l iki 0,26968 €/l, priklausomai nuo degalų pylimosi datos. Atsinaujinančio HVO atveju taikomi kiti grąžinimo tarifai, svyruojantys nuo 0,12968 €/l iki 0,21418 €/l. |
| Ispanija | 2026-01-01 – 2026-03-21 – 0,049 €/l 2026-03-22 – 2026-12-31 – 0 €/l | Ispanijos mokesčių institucija pranešė, kad pratęsia akcizo grąžinimo sustabdymo terminą iki 2026 m. gruodžio 31 d. Per šį laikotarpį akcizas už įsigytą komercinį dyzelinį kurą (isp. gasoleo professional) nebus grąžinamas. |
| Valstybės parama: 2026-03-22 – 2026-06-30 – 0,20 €/l 2026-07-01 – 2026-07-31 – 0,10 €/l 2026-08-01 – 2026-08-31 – 0,15 €/l 2026-09-01 – 2026-09-30 – 0,05 €/l 2026-10-01 – 2026-10-31 – 0,05 €/l 2026-11-01 – 2026-11-30 – 0,12 €/l* 2026-12-01 – 2026-12-31 – 0,19 €/l* | Valstybės paramos schema pratęsta iki 2026 m. gruodžio 31 d. ir toliau administruojama pagal esamą AEAT grąžinimo procedūrą. 2026 m. spalio mėn. paramos dydis nustatytas 0,05 €/l. | |
| Slovėnija | 2026-01-01 – 2026-02-28 – 0,10869 €/l 2026-03-01 – 2026-03-31 – 0,04635 €/l 2026-04-01 – 2026-08-31 – 0 €/l 2026-09-01 – 2026-09-30 – 0 €/l | Slovėnijos mokesčių institucija paskelbė, kad nuo 2026 m. rugsėjo 1 d. iki 2026 m. rugsėjo 30 d. dalinis akcizas už Slovėnijoje įsigytą komercinį dyzelinį kurą nebus grąžinamas. |
Informacija atnaujinta 2026-10-01 pagal mokesčių institucijų oficialiai pateiktą informaciją. Bendrovė „Edenred Finance“ neatsako už šalių institucijų atliktus pakeitimus.
